BARTIN / MERKEZ - Şehit Mustafa Yaman Anadolu İmam Hatip Lisesi

Kulüp Gezi

Nis

Müze İle Yerinde Eğitim

Ülkemizin tarihi ve kültürel zenginliklerini yakından ve yerinde tanımak amacıyla yakın çevreye düzenlediğimiz geziler çerçevesinde, Gezi-İnceleme Kulübümüzün öncülüğünde Ankara´ya gittik.

Müze ile Yerinde Eğitim sağlayacak ziyaretimize il içi imkanları da kullanarak devam ediyoruz

Ekm

Şehirler ve Kültürler Projesi kapsamında; bu yıl okulumuza başlayan 9. sınıf öğrencilerimizin uyumu ve tanışıp kaynaşması için yöremizin kendine özgü coğrafyası, mimarisi ve kültürüyle öne çıkan yerlerinden biri olan Safranbolu´yu  gezdik.

Sürecin planlanması ve gerçekleşmesi konusunda bize öncü ve yardımcı olan Bartın Gençlik Merkezimize, rehber öğretmenlerimize ve gençlik liderlerimize teşekkür ederiz.

Genç ailemizin yeni üyeleri, aramıza hoş geldiniz!

Siz Her Şeyin En İyisine Layıksınız!

May

Proje kapsamında yer alan öğrencilerimizle birlikte düzenlenen İstanbul gezisinde Önce Eyüp Sultan´da Sabah Namazı kıldık. Ardından Pierre Loti Tepesi ve Miniatürk´ ü ziyaret ederek dergi fuarının da yer aldığı tarihi yarımada gezimize başladık.

Topkapı Sarayı, Ayasofya, Sultan Ahmet Meydanı, Beyazıt, Sahaflar, Kapalı Çarşı, Mısır Çarşısı, ve Sirkeci´deki Dergi Fuarı ziyaretiyle yorucu, yoğun; ama bir o kadar da heyecan dolu ve tarih kokulu gezimizi tamamlayarak aynı günün akşamında Bartın´ a döndük.

Miniatürk´te bize bırakılan medeniyetin izdüşümlerini görmek ve tarihi yarımadada aynı medeniyetin canlı örnekleriyle karşılaşmak, bizi heyecanlandırırken geleceğe dayalı umutlarımızı da yeşertti. Gençlerimiz tarihten aldıkları mirası daha da geliştirerek geleceğe taşıma ve yeni bir gelecek kurma konusunda son derece istekli ve kararlıydı.

Öğrencilerinin akademik başarısı kadar sosyal, sanatsal ve karakter gelişimini de önemseyen Şehit Mustafa Yaman Fen ve Sosyal Bilimler Proje İHL olarak bu tarz etkinliklerin düzenlenmesi ve hayata geçirilmesi konusundaki çabamız devam edecek...

May

57. Alay etkinlikleri kapsamında; ümmetin son kalesi Çanakkale´de yaşananları yerinde müşahede etmek, İslam Coğrafyası üzerindeki emperyal amaçlarına ulaşmak için Çanakkale boğazına çöken "tek dişi kalmış çanavar" a karşı sergilenen direniş ruhunu anlamak ve canlı tutmak için Çanakkaledeyiz.

Bütün bir İslam Coğrafyasını Çanakkalede buluşturan bir bilinç ve dirençle

Asımın nesli olma yolunda yürüyoruz.

Etkinlikler kapsaminda gerçekleşen "Atıcılık" yarışmasında Türkiye üçüncüsü olan öğrencimiz Metehan AKYÜZ ü tebrik eder, başarılarının devamını diliyoruz.

İlgili organizasyonun yoğun bir emekle gerçekleşmesini sağlayan Bartın Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali ÖZDEMİR, Gençlik Merkezi Müdürü Muammer KAYA ve gençlik liderlerimize teşekkür ederiz.

"Asım´ın nesli... diyordum ya nesilmiş gerçek: işte çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek"

Kas

Bartın Gençlik Merkezinin Şehirler ve Kültürler-Yörelerimiz  Projesi kapsamında Bartın Șehit Mustafa Yaman Fen ve Sosyal Bilimler Anadolu İmam Hatip Lisesi olarak 40 öğrencimizle Bolu Abant gezisine katıldık.

May

Birlikte Kardeşliğe Projesi kapsamında okulumuz Şanlıurfa´ya gitti.Bu proje sayesinde bir ömür faydalanabileceğimiz birikimler elde ettik. Bölge insanını, kültürünü ve coğrafyasını tanıdık. Gördük ki biz zengin, güçlü, kadim bir medeniyete ait güçlü bir aileyiz. Bize bu duyguları yaşatan ev sahiplerimize, bu imkanı sağlayan Şanlıurfa ve Bartın valiliği ile il milli eğitim müdürlüklerine teşekkür ediyoruz.